Service

försökte boka flyg till LA, då funka inte hemsidan. Ringde, och en vänlig dam bokade åt mig efter ett tiotal minuter.
Sen försökte jag boka hostel en natt till. Hitta inget på nätet, så jag fråga Bre, men hon var inte i stan. Och eftersom pengarna var slut på telefonen kunde jag inte ringa till något hostel. Så jag gick till affärn över gatan, där de inte hade kontantkort till salu, så jag gick till affärn runt hörnet där de heller inte hade kontantkort. Satte mig vid datorn igen och tänkte fylla på via nätet, efter en halvtimme ringde jag istället någotslags servicenummer som jag hittade i bakhuvet. Vilket resultera i ytterligare ett missförstått samtal med en människa som läser innantill. Lyckades dock ladda med 15 dollar och gick genast på hostel-jakt via telenätet. Möttes i andra änden av luren av världens otrevligaste/tröttaste medarbetare som efter att ha mumlat och skrikit åt mig i två minuter lät mig vänta tyst i tio minuter.

La på och boka ett hotell för 700 kronor istället.

And on that bombshell skulle jag bara få tag i Robert för å äntligen ta mig ut... då går det inte att nå honom. Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0