Leaving on a jetplane

Well, inte än. Men den 26:e, alltså om två veckor, så bär det av till USA. Los Angeles landar flyget och efter 42 dagar är det också platsen varifrån jag lämnar Möjligheternas Land.

Vad fan jag ska göra där så länge? Tja, jag hade tänkt ha det rätt gött faktiskt. Sola, bada, äventyra, se saker, träffa folk, uppleva natur, platser, städer och roligheter. Och på kuppen bli en bättre människa - precis så pretto som det ska vara och faktiskt exakt vad jag behöver.

Just nu ska jag dock titta på Scrubs - som är världens bästa tv-serie.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Äntligen en reseblogg värd att följa ;)



Hoppas du får det riktigt nice! Hörs bro!

2009-02-15 @ 19:36:41
URL: http://kickoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0