... och så här kommer jag se ut

Sängen är fullproppad av saker som ska ner i en ryggsäck. Vilket betyder att såvida jag inte av en händelse lyckas bygga Skalmans-skal eller bryta flera grundläggande fysiska lagar så kommer jag att behöva sortera bort mycket.
Som ett första steg har jag sorterat bort min gamla hippie-frisyr.

Christian tog foton, Sofie klippte (till) mig och jag blev.... EMD:s nyaste medlem?

klippning1

Svallet innan fallet, Marcus Hårfager i all sin glans...

klippning2

bye bye hippie, om jag ser skeptisk ut så är det för att jag var det... lite i alla fall

klippning3

.... och värre skulle det bli. Frisör-sofie sa att det berodde på maskinen, jag vette fåglarna, men kortare blev det

klippning4

ho ho ho ho hockeyfrilla! han hade hockeyfrilla! fy fan, med den där hade jag nog smält in som en cheeseburgare med mountain dew i staterna

klippning5

som en äkta pojkbandsmedlem fick jag glitterspray i håret, och munnen, det smakar hårspray och rekommenderas inte som partyhöjare

klippning6

ta-daaa! släng er i väggen EMD, there is a new boy-star in town och han heter Sergei - the glitter mullet wonder!

.... and on that bombshell ska jag verkligen, verkligen packa.

(nej jag behöll inte Chippen-tofsen, den rök när det hela skulle jämnas till, tack och lov, däremot får ni vänta på den färdiga synen eftersom min dator inte gillar USB-mojänger så här dags)

Kommentarer
Postat av: Dundee

Jag tycker nog att du skulle gjort din entré i möjligheternas land med din ursprungliga hippie-approach! Då kunde du hyrt en rostig minibuss och kört naken genom landet med endast ett svallande hår och svettband om pannan som enda accesoar! Hoppas du får det ball!//Dundee

2009-02-24 @ 19:33:52
Postat av: Marcus

Haha, nästa gång, nästa gång...

2009-02-24 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0