Packad!

Här går det framåt ska ni förstå, som tidigare obotlig tidsterrorist är jag grymt stolt över att vara färdigpackad redan nu.
Och jag tror fan jag fått med allt, kort, mobil, kläder, piller, kamera och McGayver-kniv... vad mer behöver man?

Nu tänkte jag bänka mig för CL-fotboll och njuta av det som komma skall. Hade velat se Zlatan klacka bort Van der Fergusson, men eftersom sexan numera är folkets kanal får jag nöja mig med att se Messi tunnla Kongo-Kim.

Vilket inte är så dumt när allt kommer omkring.

Intresseklubben kan för övrigt anteckna att det här är det sista blogginlägget (med stor sannolikhet - lika stor sannolikhet som att Daniel och Victoria redan knullat som fan i nästan varje rum på slottet) på svensk mark. Nästa gång blir det i landet på andra sidan pölen!

And on that bombshell ska jag bara ladda över livsviktig musik till iPoden...

Kommentarer
Postat av: Kenneth W

Får man ta med en McGayver-kniv på flyget?



Hoppas du får en jättebra resa!



Ps: Kom ihåg att kungliga slottet har mer än 600 rum fördelade på sju våningar.

2009-02-28 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0