1 år och 2 månader

Sen jag satt i en kyrkbänk i Danderyd och inte kunde hålla tillbaka tårarna. Omgiven av vänner som får mig att gråta ännu fler tårar av saknad nu.

Såg hur en mor tog farväl av sitt barn.

1 år och 2 månader senare i ett mörkt rum i Sacramento trillar tårarna igen.

Fan å helvete å fan å helvete.

Det är så fel. Allt är så fel. Sånt ska inte hända. Det är inte ok. Det skulle inte bli så här U:son. Inte för dig, inte för mig, inte för oss.

Jag saknar dig. Saknar ditt leende. Saknar hur du fick oss alla att knyta ihop.

Snälla någon, säg att allt kommer bli bra igen.

Snälla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj, vad har hänt.. men det kommer bli bra igen, lovar! Kramkram

2009-03-28 @ 10:57:27
Postat av: Moa

glömde visst fylla i namn..

2009-03-28 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0