Bra eller anus

En slö dag utan långa inlägg, tror jag äter för lite för att ha energi. Men tänkte roa mig en kort stund, innan jag går å äter, med att tänka efter vad som varit bra och dåligt att ha med sig i packningen.

So far alltså.

Jacka - värdelöst, tar upp skitmycket plats och de gånger det är kallt drar jag sjalen om mig istället, eller tar en öl till.

iPod - tokbra, även om den är liten och låtarna går på repeat, dock tokuselt att man inte kan lägga in musiken på datorn. Jävla iTunes.

Dator - bra och dåligt, kul att hålla kontakten och skriva med, men ibland undrar jag om jag inte sitter här för ofta.

Tre böcker - big misstake, lämnade feteboken och Gomorra på hostellet i San Diego, och gav Gerrard-boken till en annan Pool-supporter. Köpte iofs Hitchhiker-boken som kompensation.

Resehandduk - schysst pryl faktiskt, även om det först är nu i värmen den kommit till användning.

... men nu ringde Robert så listan avbröts. Woho, han har landat i San Fran. På måndag blir det Vegas, bäst å fixa resan dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0