Gimme some ink

Forbi horor och psykfall, traskandes jamsides uteliggare med PSP:s och olikfargade manniskor i varenda skabbiga horn, vips sa lag det dar: LA Ink. Och jag som var pa jakt efter en datorbutik. LA visar sig vara lika litet som resten av varlden, nar man minst anar det dyker nagon eller nagot man kanner upp och sager hej.

LA ar ju egentligen stort, pa ett utspritt satt. Har gatt ett par timmar fram a tillbaka idag och knappt rort mig kanns det som.

Overvagde att traska in och spontan-tatuera mig, en snopp i pannan kanske? Nej, struntar nog i det och lagger pengar pa mat istallet.

Snart hoppas jag det blir bilder for jag tankte kopa en dator, att betala for internet var och varannan dag borjar bli dyrt.

And on that bombshell.. sa har jag strosat omkring i linne idag och kannt solen varma ryggen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

do it, do it! jag kanske ska åka till Afghanistan förresten, i november nästa år. tänkte bara säga det. hej hej

2009-03-04 @ 06:40:39
Postat av: Carro Björk

wooohoo!! fick du inspiration till tatueringen från min historia som jag berättade innan du åkte eller?? Haahahha!!!



Låter illhärligt med solen, med det sagt så ska jag gå lägga mig i solariet o låtsas att jag e utomlands.



Skönt att höra att du har det bra! kram

2009-03-04 @ 18:27:50
Postat av: Marcus

Afghanistan alltså? grymt, vad händer fram tills dess då? här träffar man folk varannan dag som varit i Irak... bissart

2009-03-05 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0