Musikfilosofi från en insutten röd fåtölj

Metallica dundrar Sad but True i hostellets högtalare, så är det kanske... Jag har kommit på mig själv med att ha en förkärlek till att övertolka musik i min omgivning i olika stunder. Har jag iofs alltid gjort, men igår var en av de stunder då jag nästan kunde svära på att musiken försökte få fram ett budskap till mig. Vet ni vad jag menar? Den där stunden då man i sin egen hjärna står och väger över ett beslut och sedan sakta börjar höra tonerna till svaret...

And on that bombshell ska jag till Sea World nu, kostade nästan 60 dollar så fan bäst att det är roligt. Och att jag kan fokusera på vattendjuren och inte vara nervös över Pools ödesmatch mot Real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0