Sluta stöta på mig, böggubbar!

Allvarligt, vad fan är det med mig som gör att alla bögar över 20 års ålder vill bjuda mig på lunch? Ok, jag kanske överreagerar lite. Men först var det snubben i Hollywood som var "open to any kind of love" och ville ta med mig på både lunch och museum....

Och nu, tillbaka i LA (jag börjar se en koppling) så har jag knappt mer än sagt hej till en gubbe (som lär ut "klassisk feng shuei") förrän han föreslår att vi ska äta middag ihop.

Lägg ägg.

Eller är jag bara paranoid, vill deras lena röster och frågande ögon något annat? Något betydligt mer platoniskt?

And on that bombshell så har jag träffat två riktigt goa göteborgare här i LA, bilder från vår bilresa kommer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0