Ut i skogen har jag gått

så det tar typ 2 minuter att ladda upp en bild. Och jag tänkte ladda upp typ 45 så ni får se vad jag haft för mig senaste tiden. Men med den matte-räkningen kan ni förstå att jag hellre dricker vin och lagar mat.

Är i Yosemite om jag glömt säga det, på ett hostel/stugby som luktar skog och gör en lerig.

Har vandrat runt i nationalparken i två dagar, idag blev det utflykt i gympadojor i halvmeterhög snö. En rätt blöt upplevelse efter ett tag. Imorrn lämnar vi tillbaka bilen å spenderar natten i Sacramento, vart det bär av sen vette fan. Men jag ska försöka uppdatera lite mer...

And on that bombshell så är nog det här den mesta mängden vin jag någonsin druckit... alkobralla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0