Vart näst?

Min hjärna börjar så sakteliga skramla igång igen efter maten.
Och stötte genast på stora frågeteckenångeststenen. Vart fan ska jag härnäst?

Är i Sacramento nu, där pollenvåren för övrigt hunnit ikapp mig, efter att ha haft en bil i en vecka och med det haft friheten att resa lite var jag vill. Nu är det dock bara 13 (!!!) dagar kvar innan jag flyger hem. Och egentligen har jag bara San Fran kvar som stad jag vill besöka.

Men en vecka där är för mycket. Och LA har jag redan gjort det jag vill. Så vart tar man sig då? Flyget till Honolulu var för dyrt. Kanske Dallas eller nått annat roligt. Miami?

Min reskamrat den senaste veckan drar till Jamaica på tisdag. Och sen har hon nästan ett år kvar. Jag har mött mer än ett par människor som gör den typen av resa. Borta ett år. Och jag börjar allt mer vilja köpa samma biljett.

För även om jag saknar vissa saker med Sverige: Vännerna, Stugan, Maten, så är det så jävla skönt att vara resande.

Kanada kanske?

Where is your hand?

Kommentarer
Postat av: sofie e

jag tycker du ska komma till vmo ett tag så vi kan inviga våren med att grilla. eller något annat i den stilen. så kan du sticka igen när du har tråkigt. god idé?! (jag har ingen att bråka med...)

2009-03-27 @ 09:30:30
Postat av: Marcus

Haha, vi kan bråka hur mycket du vill när jag kommer hem igen storasyster. Men din mamma får betala grillen!

2009-03-27 @ 09:53:08
Postat av: sofie e

din mamma får betala grillen om du har sönder den.

2009-03-27 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0